Nejčastější otázky

faq
UŽITEČNÉ INFORMACE

NEJČASTĚJŠÍ OTÁZKY

Ano. Nákup lze provést bez registrace. Pokud to budete chtít změnit, po dokončení objednávky může být účet převeden z typu hosta na zákazníka.
Můžete si vybrat z těchto způsobů platby:
- v hotovosti na dobírku v místě určeném kupujícím v objednávce
- platba BLIK
- platební karta
- elektronický převod prostřednictvím externího platebního systému imoje, provozovaného společností ING Bank Śląski S.A. se sídlem v Katovicích
Pro odeslání zásilek využíváme služeb kurýrních společností (DHL, DPD, Geis, Raben). Výběr kurýrní společnosti, kterou odesíláme objednané zboží, závisí na velikosti a hmotnosti balíku.
Faktura je tvořena v našem systému automaticky a odeslána na Vámi podanou emailovou adresu v objednávce.
Pokud zjistíte, že balík je poškozený, je potřeba vyplnit formulář škody u daného kurýra a následně vyplnit náš reklamační formulář.
Kontaktovat se můžete na naší infolince od pondělí do pátku v hodinách 8:00-16:00. Můžete nám také napsat na e-mailovou adresu info@majowo.cz Na Vaše dotazy odpovíme v nejkratší možné době.
Kontaktujte nás - termín naskladnění Vám sdělíme. Doporučueme také vyplnit kolonku u produktu "zaslat oznámení o naskladnění" a systém vás automaticky poinformuje v momentě, kdy zboží naskladníme.
Ne, osobní odběr zboží není možný.
ZÁKAZNÍK/HOST

ÚČET MAJOWO.CZ

Na naší internetové stránce majowo.cz je v pravém horním rohu tlačítko "Můj účet", které Vás navede k přihlášení a otevření Vašeho účtu.
Po přihlášení získáte přístup k historii objednávek a průběhu realizovaných objednávek. Ve svém účtu najdete podrobnosti o objednávce, dokumenty k objednávce a stav objednávky. Prostřednictvímm svého účtu můžete také ednoduchým způsobem vrátit zboží. Našim registrovaným zákazníkům také nabízíme slevové kupóny, které jsou k dispozici pouze vám.
NÁKUP

OBEDNÁVKA - INFORMACE

Ano. Pokud nechcete nebo vám nejde vytvořit objednávka přes náš internetový obchod, náš poradce na infolince je samozřejmě připraven Vám pomoci a objednávku vytvoří za Vás.
Pokud dostanete informaci, že nastala chyba v převodu, kontaktujte nás. Zkontrolujeme platbu a poinformujeme vás v dalším postupu.
O odeslání zásilky Vás informujeme emailem, ve kterém uvedeme číslo zásilky a odkaz na sledování zásilky.
Záleží na kurýrní společnosti. Tuto informaci Vám může poskytnout kurýrní služba, která vás bude informovat o doručení. Doporučujeme však platit na dobírku.
Ano, prosíme jen o komentář v objednávce.
MOJE PRÁVO

REKLAMACE A VRÁCENÍ ZBOŽÍ

O vadě produktu nás můžete informovat e-mailem. V každém případě je potřeba vyplnit reklamační formulář, který urychlí proces reklamace.
V případě vady produktu můžete žádat výměnu produktu na nový, opravu produktu, slevu nebo při fatálních vadách máte právo na odstoupení od smlouvy.
V případě fyzické osoby je záruka na produkt 2 roky od momentu doručení produktu. V případě právnické osoby je záruka na zboží 1 rok.
Po vyplnění reklamačního formuláře je na podanou ve formuláři e-mailovou adresu zaslané potvrzení o přijetí reklamace do našeho systému s číslem reklamace a odkaz na sledování stavu reklamace. Reklamační oddělení odpoví na oznámení nepozději do 14 pracovních dnů.
Ano. Reklamační oddělení ověří poškozený produkt a rozhodnutím může být také zamítnutí reklamace. Stává se to za výjimečných okolností
Do políčka pro výběr produktu zadejte název v souladu s názvem produktu na faktuře.